1 månad och 1 vecka

2011-08-10 @ 23:11:03 Idas inlägg Permalink

1 månad och 1 vecka är det kvar till jag kan debutera med Polly! Alltså fyller hon tre månader om en vecka :)

Dock kommer hon inte debutera förän tidigast 25 september då det inte är någon tävling innan dess som passar.

Vet inte hur det blir med träning och sånt har ju endast hoppat mini med henne, då jag är rädd för att gå för fort fram. Men min plan är att på fredag kör vi 4-5 hinder på mininivå. Sen på kanske söndag kör vi en hel minibana, och sen på kanske tisdag så ska jag hoppa två hinder med henne i lite lätthöjd sådär mellan mini och lätt, så får jag se hur hon klarar att jag höjer. Tycker hon det blir för högt och jobbigt får vi träna minihöjd igen ett tag o.s.v

 

Sen får vi helt enkelt se hur det går :) Kan ju vara så att hon inte är redo för lätt vid 4 månader men då får vi träna någon vecka till! ^^


Tänk att det snart har gått en månad sedan hon kom till mig! :O



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0