Bestämt mig!

2011-08-09 @ 00:19:13 Carolines inlägg Permalink

Nu har jag bestämt mig angående Ellas tävlande! Ungefär så här ligger det till: Senast hon tävlade så tävlade hon lätt. Jag märkte att hon helt enkelt tyckte att det var för högt så jag tror att jag ska gå tillbaka till Mini ett tag, så vi får vänja oss lite mer. Sen går vi upp till Lätt igen när hon inte tycker att Lätthindrena är för höga här hemma!
Jag ska försöka få ett medlemsnummer, så att jag kan registrera Ella. Sen ska vi försöka ställa upp i en Längdtävling, så får vi se hur det går men hon tycker att det är jätteroligt med längd! Vi väntar oss ju inga resultat men det spelar väl inte så stor roll, kul är det i alla fall!
Det är mina planer. Vi får se hur det går i Längden, och se om det är något som är värt och satsa på!

Kommentarer
Postat av: Julia

OJ vad duktig hon är! :O Det där är ju jättelångt!



Och vilket snyggt längdhinder, hur långt är det? :)

2011-08-09 @ 12:08:54
Bloggadress: http://frokenjulies.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0