Deppad...

2011-08-11 @ 22:38:29 Carolines inlägg Permalink

Idag gick träningen med Ella verkligen inte bra! Jag hoppade först imorse en gång... Då gick det okej, men sen så lyfte jag upp henne och skulle sätta henne framför hindret igen, då sprattlade hon i min famn, trasslade in sig i kopplet och hoppade ner. Sen sprang hon runt helt panikslagen med kopplet runt bakbenen och jag försökte desperat få loss henne samtidigt som jag inte skulle dra för mycket i henne, men det slutade med att jag fick göra någonting som jag helst vill slippa. Jag var TVUNGEN att rycka hårt i kopplet så att hon nästan trillade på sidan, för hon satt så intrasslad... Hon kom loss då men sen blev hon så stressad då så vi tog en paus och fortsatte några timmar senare, men då gick det inte alls lika bra utan hon hoppade bara igenom hindrena... Men vi tar nya tag om några dagar, dte var bara inte min tjejs dag idag!
Ovisad bild, den första bilden som togs på Ella hemma hos mig!





Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0