För att ni ska lära känna mig bättre!

2011-08-04 @ 17:09:41 Carolines inlägg Permalink

Så ska jag skriva upp 10 saker ni förhoppningsvis inte visste om mig!
-När jag äter såna här skalade saltade jordnötter som finns på påse, så äter jag alltid bara dom "hela" jordnötterna(alltså dom som inte är delade i halvor) om det finns möjlighet till det
-Jag har universums sämsta humor
-Om jag plockar och äter hallon så slänger jag alltid bort hallonet och tar ett nytt om det går sönder när jag plockar det(allting-jag-äter-ska-vara-heltmani?)
-Mina ögon är jättekonstiga, när jag tittar uppåt så delar sig båda och åker ut åt sidorna, och jag kan bl a titta med ena ögat inåt och ha det andra kvar i mitten
-Jag är en riktigt tidsoptimist, men konstigt nog så kommer jag nästan aldrig försent till något?
-Jag har haft fyra olika bloggar(den här är en av dom fyra)
-Jag hatar verkligen facebook, och ett av mina motton är "Våga vägra facebook!"(betyder typ att man inte ska falla för grupptrycket och skaffa FB bara för att alla andra har det. Det är långt ifrån alla som gör det men många!)
-Jag tycker att te låter så himla gott när någon pratar om det men när jag väl dricker det så vill jag bara hälla ut hela koppen bara för att det är så äckligt
-Jag är typ coca-colaberoende
-Jag hatar när folk försöker verka äldre än dom är
Ella
Får väl ta och bjuda på en arkivbild nu då.... Går inte att ladda upp bildermed mobila bredbandet just nu + att jag inte har några färska bilder ;D



Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är också sådär med te!

Vi hade ett lakritste hemma som luktade jättegott och när jag väl fick mig en kopp kunde jag inte dricka upp det :P

2011-08-05 @ 18:48:29
Bloggadress: http://frokenjulies.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0