Glad! :D

2011-08-31 @ 20:51:27 Carolines inlägg Permalink

När jag kom hem från stallet så berättade pappa att han hade hittat en bur på nätet(har dock inte sett den än!), en vinterbur! Vi skulle ju först bygga en men vi orkade inte riktigt, haha! ;D Det var rabatt och allt på burarna så det blir väldigt bra! :D Sen till det bästa... Han sa att det var en sak han inte riktigt gillade... Och då sa han att jo, det är att den är gjord för två kaniner! Haha, låter lite konstigt att jag är överlycklig över det men jag tycker det är så kul eftersom att det ökar mina chanser för att någon gång i framtiden få skaffa en till kanin! :D Nu gick jag iväg och tittade på den och den ser jättefin ut med utagbar botten, tak som går att lyfta osv osv :) 800 kostade den, jättebilligt ju :O :D Vi ska förmodligen beställa hem en sån, sjukt kul! :D
http://www.fyndfirman.se/djur/gnagare/kaninbur-for-anvandning-aret-runt-med-2-vaningar.html
Sådär ser den ut!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0