Haha, ja, vad sägs om det?

2011-08-02 @ 20:01:03 Carolines inlägg Permalink

När jag byggde kaninhinder för ett tag sen så kom min granne in i garaget, han trodde att det var min pappa som var där inne. Men när han såg att det var jag så stannade han kvar ändå, han ville veta vad jag gjorde så jag berättade såklart att jag byggde kaninhinder. Sen kom vi in på att jag och mina kompisar hade den här klubben och han ville veta allting om den. Jag berättade det mesta och då frågade han "Ni har aldrig funderat på att få bidrag?" Jag blev som ett levande frågetecken och då berättade han att om man har tillräckligt många medlemmar så kan man få ett bidrag(pengar såklart)från staten för att kunna utveckla klubben ännu mer, köpa hinder t ex. Då kan man ha en lite större klubb med fler medlemmar och så kanske man t ex kan samåka till olika tävlingar osv. Han sa att om vi funderade på det så skulle jag prata med min morbror, han är tydligen chef över något, så kunde vi får veta hur många medlemmar man måste ha för att få bidrag! Haha, förmodligen kommer ju det här inte att hända men det var lite kul, eller hur? XD
Mmm, moneymoney!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0