Här bor mina kaniner

2011-08-02 @ 17:03:41 Agnes inlägg Permalink

Hade tänkt att lägga upp bilder på hur det ser ut där mina kaniner bor.
Här bor Hoppsan och Molly.
De bor till sammans och trivs bäst så :)

 

Stisse bor i en egen bur då han är hane.

På dagarna bor han tillsammans med Banditen, men Banditen får komma in på natten.

De träffas inte alls på vintern då det är för kallt för Banditen att bo ute och Stisse inte får bo inne ;)

 

Just den här buren har jag byggt själv. I början fattade ingen vad det var, men när mamma såg att det var en kaninbur så sa hon att om jag bygger klart kaninburen så skulle jag få en till kanin!

Och vad har jag inte nu? Jo, två kaniner! Ett lurv och en med öronen neråt!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0