Har tyvärr tagit beslutet :(

2011-08-15 @ 15:06:36 Carolines inlägg Permalink

Efter dagens träning så insåg jag att det var bäst såhär, för Ellas skull.
Jag lovar er att när jag skriver det här så gråter jag, för det här är så jobbigt. Jag och mamma har diskuterat och kommit fram till att om Ella inte blir bättre så är nog det bästa, för hennes skull, att omplacera henne. Jag har förmodligen inte tillräckligt mycket kunskap för att vinna hennes förtroende och just nu så är hon rädd för alla människor. Jag hoppar verkligen att mina vänner respekterar mitt beslut om det skulle blir så och inte ställer en massa frågor för det blir förmodligen tillräckligt jobbigt som det är.
Som det ser ut nu så mejlar vi uppfödaren för råd, så ser vi vad hon säger.

Kommentarer
Postat av: Ida

:( Förstår, finns om du behöver prata ♥

2011-08-15 @ 15:55:19
Bloggadress: http://kaninkompisarnasklubb.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0