Hoppträning!

2011-08-18 @ 18:27:02 Träning Permalink

Som ni säkert läst så kom Agnes över till mig idag och hopptränade lite! :)

 

Med Tingeling hoppade jag bara höjd, två gånger med en pause imellan. 50 cm klarade hon super, 55 cm efter många försök och sen klarade hon även 60 cm en gång! :D Dock efter väldigt många försök, hon hoppar super men får alltid med sig översta bommen med baktassarna. Men är supernöjd ändå :D

 

Skorpan körde jag en rak lätt bana på fyra hinder, hon är vekligen i bra form nu!

 

Polly hoppade jag 4 hinder med på lite sådär mini-lätt höjd och i början var hon väldigt seg men i slutet sprang hon på bra och tyckte det var riktigt roligt :)

 

Det Tussan gjorde idag var bara att gräva en stooor grop :P

60 cm :D
Tussans grop...

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0