Hoppträning

2011-08-23 @ 20:34:40 Träning Permalink

Innan jag åkte till hopptävlingen idag, tränade jag med Polly :)

 

Jag hade två "stapeldiagram" på lite sådär mini-lätt höjd och sen ett till hinder på minihöjd.

Sen ett rättuppstående, exet och ett plank på lätthöjd.

 

Träningen gick super! Hon rev bara en gång, och det på ett stapeldiagram när hon fick ett glädjeryck och kutade över som sista hinderna så då slarvade hon X)

Men gick annars jättebra, och rättuppståendet som jag trodde att hon skulle riva tyckte hon var superskoj! :)


Stapeldiagrammet på minihöjd :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D lycka till ;)

hoppas allt är bra med dig?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-08-23 @ 22:19:38
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-08-23 @ 23:04:55
Bloggadress: http://jaasses.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0