Hoppträning

2011-08-04 @ 22:34:36 Träning Permalink

Idag var det hoppträning som stod på schemat för Tussan och Skorpan. Tingeling hoppade ju igår (hon klarade 50 cm som jag glömde skriva) så jag lät henne vila idag :)

 

Det blev en rakbana på 5 hinder och det gick kanon för båda två! Tussan hoppade som en gud och tyckte det var jätteroligt! Skorpan hoppade bra men med massa tur då hon var väldigt nära på att riva många gånger X)

 

Tyvärr hade jag ingen som kunde filma/ta kort på kaninerna men lite bilder ska ni få på hindrena vi hoppa!


Nu fick ni se ett av mina nya hinder också, det svarta PLANKET! ;)
Dock är det inte färdigt ännu, planken ska bytas ut mot riktig playwood och planken ska målas i vitt och svart schack.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0