Hoppträningen i regnet!

2011-08-22 @ 21:50:14 Träning Permalink

Idag hoppade jag och Cissi en stund med Ella när vi kom hem från skolan! Vi ställde upp tre hinder, först en kombination med två rättuppstående, varav ett plank. Det höjde jag till ca 20 cm högt och kanske 30 cm brett, sen mitt stapeldiagram som jag ställde upp lite trixigt med bommarna på ett lite lustigt sätt... xD  Sist min backe som jag ställde upp ca 30 cm högt. Hon hoppade väldigt bra, hoppade inte igenom hindret och fuskade så värst många gånger, mest på slutet när hon inte ville hoppa mer ;)
En bild som Cissi har tagit, vill ni se fler bilder och filmer? :)

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Tack för din omtanke, jag mår bra

Gärna en film, hade jag tyckt va skoj

2011-08-22 @ 22:14:51
Bloggadress: http://www.kaffehornan.se

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0