Ingen film...

2011-08-21 @ 21:14:34 Carolines inlägg Permalink

Kunde inte filma när Ella hoppade idag... Hade ingen som filmade och sådär, plus att jag hade bråttom till Agnes så blev inget :/ Sen var det inte så mycket att se heller, jag ställde bara upp ett hinder, en kombination med stapeldiagrammet och backen, hoppade inte hela eftersom att jag hade bråttom och ja, var inte precis världens roligaste att titta på ;)
Sen åkte jag till Agnes och när vi ridit och såklart fikat(fika är rutin xD)så hoppade vi lite med Stisse! :D Han var ganska så duktig, men hungrig och kissnödig.... XD Han kissade ner hela mitt ben en gång och höll på att göra de en andra gång....!
Stisse som flygplan! ;)




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0