Ingen kanindag idag!

2011-08-14 @ 22:37:08 Carolines inlägg Permalink

Idag blev det till kanindag... Har helt enkelt varit upptagen i princip hela dagen och det har mest blivit lek i buren för Ella, har tränat en massa på att klappa och lyfta i buren för hon kan tycka att det lite jobbigt, sen var hon inne en stund och mös i förmiddags också, så blev det inte mer. Imorgon ska hon dock få vara ute i rasthagen länge, minst en timme, sen ska vi gå en selpromenad och träna på att bli infångad även här. Hon har verkligen blivit jättejobbig i sele. Hon hoppar mot mig och river mig på benen när jag ska fånga henne. Sorgligt men sant. :( Så nu är det träning som gäller för jag slipper ju helst visa upp mig på tävlingen så...
Fina Ella som måste förstå att matte inte är farlig!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0