Jag älskar kanindagar

2011-08-05 @ 19:43:28 Träning Permalink

Idag har jag haft en HELDAG med kaniner! Eller ja, nästan... :)

 

*Först målade jag kaninhinder, det kommer bli supersnyggt när det är färdigt! Bilder kommer upp om ni vill se!

*Ella ut i rasthagen, lite löshoppning och sånt :)

*Skorpan ut i rasthagen, gräva ett stort hål är tydligen väldigt roligt...

*Hoppa med Tingeling. Fyra hinder, tre på en rak bana och sen det fjärde i en sväng, MSV nivå på två av hindrena. Det gick grymt bra, och hon var väldigt lung för att vara Tinge! :)

*Sen hoppade jag samma bana med Tussan. Varför hoppar hon inte så här bra på tävling?

*Sen fick Polly komma ut i rasthagen och i selen. Suck hon är livrädd för katterna och blåsten.. Men tillslut gick det bra med blåsten ivarefall. Hoppade även tre små skutt med henne, inte så mycket hoppträning idag var det tänkt.

 

Idag fick jag faktiskt brorsan att ta kort så här kommer lite bilder!


Skorpan i rasthagen
Tingeling - Lite suddig X)
Tingeling igen - Önskar jag hade en bättre kamera :(
Tussan -  Okej planket gillade hon starkt!

Tussan - Ibland har hon sina ljusa dagar! :D


Söta Polly


(Suddiga) Polly hoppar :)

Det var min dag, vad har ni gjort idag?



Kommentarer
Postat av: emm nyman

SV: ja man måste ju börja någon ända :P<3

2011-08-05 @ 20:56:37
Bloggadress: http://emmanyyman.blogg.se/
Postat av: emm nyman

SV. jo jag kan lägga upp mer bilder på henne när jag kommer hem på söndag för då kan jag ta några från datorn jag har och så kan jag ta nya :)<3

2011-08-05 @ 21:04:10
Bloggadress: http://emmanyyman.blogg.se/
Postat av: Melina

Jag skulle kunna fota dig och dina kaniner någon dag :D

2011-08-07 @ 19:16:19
Bloggadress: http://www.gotlandsruss.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0