"Matte jag gillar regn!"

2011-08-19 @ 22:19:00 Idas inlägg Permalink

Ibland undrar jag vad jag ska göra med Tussan, hon är helt otrolig!

 

Ikväll när jag skulle stänga in kaninerna för natten får vi tokspringa ut för att regnet VRÄKER ner. Jag blir genomblöt på 2 sekunder och paraply hjälpte inte alls. Vad gör då lilla Tussan? Jo sitter och njuter utanför huset i buren, genomblöt, men lagom nöjd medans (smarta) Tingeling sitter i det varma huset. "Matte det är skönt med regn, jag blir alldeles genomblöt!" ?

Varje gång det regnar sitter hon utomhus tills hon blir så blöt att jag måste ta in henne...

Och hon som borde vara gammal och klok! Haha X)


Kommentarer
Postat av: Michis

hahaha :d

2011-08-20 @ 18:00:50
Bloggadress: http://michiskaniner.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0