Min dag!

2011-08-14 @ 20:37:29 Carolines inlägg Permalink

Ungefär såhär brukar mina dagar se ut med kaninen, tar upp både sommarlovsdag och skoldag.
Sommarlov: Jag vaknar ju inte förrän 11 halv 12, och därför får Ella mer lunch än frukost på sommarlovet, någonting som hon dock inte verkar lida av x) När hon har fått lunch så låter jag henne äta upp medan jag äter frukost. Sen brukar vi gå ut på en promenad om tid finns för min del. Mitt på dagen så är det oftast för varmt för att gör någonting så då slappar vi båda bara ;) Senare på kvällen så bestämmer jag om jag ska hoppträna den dagen eller ej. Om jag bestämmer mig för att göra det så ställer jag fram det vi ska hoppa och så gör vi det helt enkelt, haha. Om jag inte ska göra det så släpper jag henne i rasthagen bara, så får hon skutta runt där, ofta sitter jag bara där inne hos henne. Sen tar jag in henne, hon får sin kvällsmat och sen är vi klara för dagen i princip.
Skoldag: Jag går upp ca halv 7 och går ut till Ella det första jag gör. Sen gör jag mig iordning och åker till skolan. När jag kommer hem går jag oftast ut till Ella och säger hej bara. sen går jag in, gör mina läxor om jag har några, äter mellis och allt sådant. Nu vet jag faktiskt inte riktigt hr jag ska skriva, med tanke på att jag aldrig haft Ella någon höst förut och i våras så hoppade jag aldrig med henne. Men antingen blev det väl selpromenad eller bara mys inomhus eller i buren.
Liten failbild från en hoppträning med Ella. Ella vill inte hoppa och var är mitt högerben???



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0