Nu blir det mycket uppdatering!

2011-08-05 @ 22:54:31 Carolines inlägg Permalink

Nu ska jag äntligen(haha, har fått lite hemlängtan och saknar mina djur!)få komma hem från Öland! Som ni märker så ligger ju inte uppdateringen på topp från mig men när jag kommer hem och får ett fast internet plus får "tillbaka" min kanin igen så ska jag bomba på med bilder och allt möjligt, för smarta som vi är så glömde vi ju kamerasladden hemma, har en massa fina bilder på Ella i kameran!
Ellas och mitt schema för kommande dagarna blir förmodligen såhär(om det inte är dåligt väder och så!)
Lördag: En kravlös hoppträning, bara ha skoj och hoppa det som hon tycker är roligast
Söndag: Rasthagen på kvällen, kanske en selpromenad om jag hinner
Måndag: Mer rasthage och selpromenader!
Tisdag: Ska försöka laga mitt längdhinder och köra lite längd hade jag tänkt, vi ska slå vårt rekord på 110 cm!(vi har inte hoppat så värst mycket längd så får se hur det går, haha!)
Onsdag: En riktigt lång stund i rasthagen hade jag tänkt

Sen har jag inte kommit längre! ;D
Får denna gång bli en bild på sötaste Ella som är tagen hemma hos Ida häromdagen! Saknar mitt hjärta så ♥



Vet inte om ni redan sett denna bild också? Aja ;D

PS Blir inge mer uppdatering från mig nu, ska spara på internetet till imorgon i bilen så att jag kan blogga där!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0