Om oss - Amanda

2011-08-01 @ 15:11:54 Om oss Permalink

Hej mitt namn är amanda jag född en varm

sommardag i augusti 1996. Jag en glad och rolig

tjej som kan hitta på det mesta knäppa saker.

Jag älskar att pyssla, måla och att umgås med

familj och vänner

Jag har kaninerna Nemo och Kokos.

Dom är systrar alltså är båda av

samma ras (New zeeland).

Båda två är riktiga sötnosar, dom har båda väldigt  olika

personligheter men en sak de har gemensamt

är att de älskar att vara UTANFÖR buren.

Jag hoppar bara med Nemo men håller på att

lära Kokos också.

PS: använd koppel när du har dina kaniner utanför buren.



(bild kommer)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0