Om oss - Cissi

2011-08-01 @ 22:20:08 Om oss Permalink

Hej jag är en glad och sprallig tjej på 13 somrar.

Är väldigt duktig på att flumma och skratta åt ingenting.

Mina favoritdjur är kaniner, hundar, hamstrar och hästar.

Min morfar har en hund som heter Delly och hon är hemma hos mig på helgerna.

Jag vill gärna tävla i agillity med henne men alla tycker att hon är för gammal

Jag rider på Hamre ridskola har precis börjat men jag har ridit i fyra och ett halvt år på Ängsö.Fast det är ju Islandshästar.

Just nu håller jag på med att provrida en häst.

Jag har precis börjat i klubben så jag vet inte så mycket.

Har tyvärr ingen egen kanin så jag kan inte blogga så mycket.

Men jag kan blogga om när vi har träningar och tävlingar eller bygger något hinder.

Jag brukar vara med Carolines hamstrar och Ella hennes kanin.

Jag har nog inte så mycket mera att säga.

En bild på Delly





Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0