Överskottsenergi?

2011-08-11 @ 22:16:43 Idas inlägg Permalink

Herregud... X)
Polly har varit konstig hela kvällen sen jag kom hem. Biter,biter på gallret och helt crazy... Jag trodde först hon var hungrig men blev likadan efter en gurkbit. Sen bestämmer jag mig för att ta ut henne på golvet och då hoppar hon över gallret! :O Har hon aldrig gjort förut...
I.af så hon får springa runt en stund, göra massa glädjeskutt och sånt sen tar jag in henne igen och hon får en gnagpinne som låg utanför buren (?) och en gurkbit. Hon var lugn ett tag men gnager nu igen mellanåt :( Hoppas hon blir trött snart klockan är ju ändå 22.16...

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0