Rabbit Royal

2011-08-09 @ 20:40:01 Idas inlägg Permalink

Då jag och Carro någon dag ska till Gnagarboden för att köpa våra transportburar, så funderar jag även på att slänga med en säck Rabbit Royal. Har bara hört positivt om det fodret + att det innehåller mer än bara foder, som torkade grönsaker och frukt. Skulle b.la passa bra till Skorpan som så lätt går upp i vikt av det fodret jag har nu. Om jag nu byter foder så får lilla Polly ha kvar det jag ha nu tills hon vuxit till sig så får Skorpan RR och Tingeling & Tussan får ha kvar det jag har nu.

 

"Gräs, Vete, Havrekli, Korn, Havre, Majs, Lucern, Vetekli, Skalfria sojabönor, Morötter, Ärter (min 6% grönsaker), Glykos, Halm, Diakaliumfosfat, Ringblomma, Sojaolja, Mannanogliosaccarider, Mynta, Nässla (min 2% örtväxter), Svarta vinbär, Gurkmeja (min 30% fodrar).

Innehåller även EU godkända antioxidanter: mixade tocoperoler, vitamin c och rosmarinextrakt."

 

haha, vet att det låter komplicerat X) Men kanske värt att testa?


69 kr för 3 kg

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0