Sprattlig kanin?

2011-08-25 @ 22:04:59 Carolines inlägg Permalink

Är din/dina kaniner sprattliga när man bär dom?
Ella har varit väldigt sprattlig av sig och jag har varit tvugnen att ta till transportburen även väldigt korta sträckor. Nu har det dock löst sig väldigt bra och jag kan ta en filt eller picnickkorg(eller vad jag vill, haha, det var bara lite flummiga exempel xD) i ena handen, så sätter jag Ella "under armen" om ni förstår vad jag menar och så kan jag gå i princip vart jag vill, haha, hon hänger bara med som ett litet gosedjur. Dock får hon ibland sina små "attacker" då hon sprattlar tills hon kommer ner helt enkelt, därför bär jag henne inte så långa sträckor ändå, särskilt inte om jag bara har en hand att bära henne med.
Får bjuda på en bild på Ella som jag nyss redigerade lite.. Den är ganska gammal men har inga färska bilder...:P



Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Tjena! Vinnarna av dagens blogg är nu utsedda, kika om du blev en av de annars finns det en ny chans idag som vanligt :) önskar dig lycka till!



Till tävlingen: http://guevacci.se/2011/august/todays-blog-36.html#comment

2011-08-26 @ 11:34:55
Bloggadress: http://guevacci.se

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0