Tävlingen igår

2011-08-17 @ 17:33:11 Tävling Permalink

För oss gick det superbra igår på tävlingen!
Hoppsan gick på noll fel i grunden. Dock sprang hon till vänster efter varje hinder, så fick lyfta upp henne och släppa ner henne igen ;)
Stisse fick ett fel... Han satte baktassarna mellan bommarna när han hoppade... :(
Då blir hindret rivet....
De kaniner med noll fel gick till final. Alltså gick Hoppsan till Final. :)
I finalen gick det bättre än i grunden tycker jag.
Även där var hon felfri :D:D::D:D:D
Vilket betyder pinne!!!
Så nu har vi två pinnar i lätt! Snart medelsvår!!!
Jag är GLAAAAAAADDDDD!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D::D:D


Kommentarer
Postat av: Susanna

Sicken sötnos!

Påminner väldigt mycket om min lilla Nenna som är minilejon.



Hör av er om ni vill ha länk på min blogg, enast kaninbloggar får länk :)

2011-08-18 @ 12:48:57
Bloggadress: http://Livetmedkaniner.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0