Världens bästa Ella!

2011-08-08 @ 22:49:39 Tävling Permalink

Idag var det som sagt OS och det finns bara en sak att säga - VÄRLDENS BÄSTA KANIN ELLA! :D
Höjd: Gick dock inte så bra, finns lixom inte så mycket att berätta men jag kan säga så här: Ella tyckte(jag överdriver inte)att ca 10 cm var för högt... XD Sist kom vi då, alltså 5:a men vad gör det, kul var det!
Banhoppning: Gick inte heller så superbra, rev rätt så många hinder genom att krypa igenom dom XD Vi kom 4/5 tror jag ;)
Ätning: Vi körde på ett halvt rån och Ella tyckte att det var jättegott så där slutade vi på en 2:a plats av 5 :D
Löpning: Banan stod liiiite snett för våran del men det gick bra, ca 4 och en halv sekund tror jag det var! Och där kom vi 2:a :D
Slalom: Superduktig tjej, det var första gången i hela sitt liv hon körde slalom på riktigt och vad gör vi då om inte kniper 1:a platsen??!
Längd: Tre ord - OH MY GOOOD!!! Hon var så galet duktigt och knep även där 1:a platsen med ca 12 cm!! Vi slog alltså vårat längdrekord GANSKA ordentligt eftersom att hon hoppade hela 160 cm!! Det är en pinne i längd om det hade varit tävling... Jag har seriöst börjat fundera på om jag inte ska registrera henne och starta henne i längd!
Med hela detta så hamnade vi på en 2:a plats. 2:a plats, fattar ni? Haha, henne första OS och så går det såååå bra, helt sjukt!
Mattes fina tjej! :)
Ett  av Ellas försök på HELA längdhindret! På den nivån rev hon tyvärr men en gång så rev hon bara en bom så hon var jääättenära! Hela hindret är väl ungefär 168 cm skulle jag tro! :)

Vad fina vi är! ;)



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0