Vinnare Tinge!

2011-08-08 @ 20:45:33 Tävling Permalink

Är supernöjd efter dagens OS! :) Då Agnes redan skrivit mycket om detta så tänkte jag bara berätta hur det gick för mig ^^

 

Hade som ni kanske vet Tingeling, min lilla stressiga tjej. Men idag skötte hon sig jättebra! Faktiskt inte så jättestressad! I längden slog vi nytt rekord på 148,5 cm! :D Ska starta henne i längd så fort jag får mitt medlemsnummer...

Höjden derimot var hon helt imot idag, förmodligen var hon för trött. Tror vi rev ut oss på 40 cm...

Banhoppningen gick kanon! Tjejen kunde banan nästan av sig självt och klarade dom svåraste hindrena, banhoppningen vann vi! Slalomen tror jag vi kom näst sist på.

 

Sen var det löpningen som hon vann och sen ätningen som hon kom fyra på. Det hela slutade med EN FÖRSTA PLATS! :D Vi vann ^^ Mattes duktiga tjej ♥


Bild från idag, och som sagt våran tävling är inofficiell!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0