Dagens träning

2011-12-03 @ 15:55:32 Agnes inlägg Permalink

Hade tänkt mig att hoppa med kaninerna idag :)
Så jag går ut och ställer upp en bana.
Börjar hoppa med Stisse, men erkänner mig ganska snart besegrad....
Det blåser för mycket... :( Hindren rasar hela tiden och man hinner inte med att ställa upp.... :S
Så tråkigt!
Tar i alla fall in Stisse igen och låter alla kaniner vara ute i boxarna istället medans jag gör rent i burarna.
Går in och fikar i stället. Kankse kan jag gå ut lite senare!
Nu har jag precis varit ute och tagit in häsarna då det regnar, blåser och man blir kall i dåliga kläder...
Då har ni fått reda på hur min eftermiddag har varit! Ingen höjdare direkt....
Någon som har något tips när det gäller kaninhoppning när det blåser?

Kommentarer
Postat av: sara

Fin blogg! Jag har frågestund på min så släng in en fråga eller 2 :) Puss o kram skummbanan!

2011-12-03 @ 17:07:59
Bloggadress: http://marbellas.blogg.se/
Postat av: Emma

Finns inte så mycket att göra. Bara att bygga upp och hoppa om, eventuellt att du lägger exempelvis stenar på hinderplattorna till dom hinder som välter.

Inte så kul när det är storm på tävling, då blir det många omhoppade hinder ^^

2011-12-03 @ 21:56:34
Bloggadress: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0