Stackars Tussis :(

2011-12-25 @ 20:39:47 Idas inlägg Permalink

Tussans ögon blir bara värre,igår rann dom. Så vi börjar misstänka att hon inte längre tål dammet i ladugården. Nästa vintrar och vintrar framöver ska jag inte ha några kaniner i ladugården,det är på tok för dammigt. Så har bestämt att jag i år har dem där så länge det fungerar,vissa kaniner bryr sig inte alls och vissa är väldigt känsliga. Så för att hålla koll på om dom inte tål dammet så brukar jag kolla på detta: Rinnig nos eller rinniga ögon,ut ur ladugården!

Så nu har Tussan flyttat in i vårat lilla "förråd" i Pollys gamla innebur,där verkar hon trivas bra :) Ska vänta ett par veckor och se om det blir bättre,om inte så åker iv till vet.

Igenligen vill jag ha alla kaniner där,ännu närmarew huset,fint och frächt och det blir min egna lilla "kaninbod" låter supermysigt ^^ Men får inte för mina föräldrar...

Så här bor Tussan nu :) Kanske det blir så att alla kaniner flyttar in i boden ändå till nästa år,men då måste köpas eller byggas fackare.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Stackars lilla Tussan... :(

Hoppas hon blir bättre!

2011-12-26 @ 15:48:56
Bloggadress: http://kaninhopparen.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0