Synd om djuren

2011-12-30 @ 16:27:38 Idas inlägg Permalink

Här har dom redan börjat smälla raketer :/ Tycker så sjukt synd om alla djuren som blir rädda,en kanin kan säkert dö av rädsla av en raket. Nu är jag glad över att mina ninisar bor "inomhus" där det inte hörs så mycket raketer,värre för de kaniner som bor utomhus.

Vi bor grannar med några som brukar skjuta säkert från kl 21.00-01.00. Hoppas verkligen att kaninerna inte blir rädda :(

Brukar ni ha mycket raketer vid nyår där ni bor,och hur brukar era kaniner reagera?

Söt Skorpis på strömsholm


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi själva smäller inte raketer. Men vi brukar kolla på de andras raketer. Jag vet inte riktigt om dom brukar smälla mycket här. Har bara firat nyår 1 gång där jag bort nu. (Snart 2 gånger) Men jag vet inte hu min kanin reagerar, eftersom hon är inne och vi är ute och kollar. Men när det var några som sköt lite grann igår så verkade hon inte särskillt rädd iaf. Oj, det blev en lång kommentar... :P

2011-12-30 @ 23:42:17
Bloggadress: http://kaninhopparen.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja vi har mycket raketer där jag bor. Jag vet vad mina kaniner tycker om det, men förra året när de bodde ute hängde jag för en filt över luckan. Fast det brukar inte skjutas raketer så nära mitt hus ändå.



Nu bor kaninerna inne i en bod, bara min yngsta bor ute. Får ser hur han tycker att det är ikväll :)

2011-12-31 @ 14:26:07
Bloggadress: http://frokenjulies.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0