Älskade långöron

2011-11-11 @ 19:43:38 Idas inlägg Permalink

Sitter just nu och lyssnar på Spotify när en ganska "sorlig" låt kom upp. Och kom då att tänka på hur sjukt mycket jag älskar mina långöron. Finns liksom inga ord för vad dem betyder för mig och hur sjukt stolt jag är över dom för att vara där dom är i dag. Tingeling t ex, köpte henne tillsammans med Skorpan från en tjuvparningskull där dom bodde med sin mamma + syskon i en liten,liten bur... Att t.om har funderat på att sälja dem för att vi inte klarade av dem, de revs,bits och var skygga. Tills att Tingeling idag snart är Msv och att Skorpan t ex har blivit en riktig kelgris.

Det är det vi delar tillsammans i klubben, vi älskar våra långöron så sjukt mycket <3







Som sagt, finns inga ord, matte älskar er så.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Tussan? Långöra? Snarare kortöra....

2011-11-12 @ 10:50:08
Bloggadress: http://kaninkompisarnasklubb.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0