Förtydligande

2011-11-19 @ 11:10:59 Agnes inlägg Permalink

Jag fick en kommentar från Jossan som undrade om Molly bor hoss mig och om jag och Malin är släkt. Och för att förtydliga hur det egentligen är kommer här en förklaring! :)
Jag och Malin är syskon och vi har båda kaniner.
Hoppsan (min kanin) och Molly (Malins kanin) bor tillsammans då det är två honor som funkar bra ihop.
Stisse är hane och okastrerad och får därför på ensam i en annan bur.
Men allt är på en och samma gård.
Tack för att du fråga! :) vi kan nämligen inte veta vad ni förstår eller inte. :)
Molly och Hoppsan <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Svar: Tack så mycket för att du svarade, då förstår jag mycket bättre :)

2011-11-19 @ 16:01:19
Bloggadress: http://kaninhopparen.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0