Hej alla, det var längesen

2011-11-10 @ 21:38:31 Carolines inlägg Permalink

Sorry för dålig uppdate(igen), har fortfarande så sjukt mycket i skolan nu och det är mest ämnen jag tycker är tråkiga, när jag tycker dom är tråkiga så måste jag tvinga mig själv att jobba med dom och då går det segt, hihi, jag är ju en seg person... :) Nej men skämt åsido, massa grejs i skolan nu med otroligt mycket prov och löjliga saker att skriva om... Sitter och gör det sista på min keynote om daggmaskar nu lixom, värt? ;D
Sen händer det inte så mycket just nu... ^^ Ella och jag ska också iväg och tävla på Lördag och vi hoppas på pinne denna gång! :) Trots att hon brukar vila en dag innan tävling för att vara riktigt pigg så ska vi nog hoppa lite imorgon ändå då vi inte gjort det på ett tag vilket kanske inte känns så lovande inför en tävling ;)
Jag kan ju säg att bloggen kommer vara lite tråkuppdaterad med nya bilder från mig nu ett tag framöver... Min kamera har jag ju redan berättat om och de funkar inte att ladda in med usbkabel till PC heller(jag har ju mac)så det enda som funkar är att ta ur sd-kortet, problemet är att kamerna verkar ha raderat vissa saker själv från kamera och säger att det är "filfel" på vissa filmer och då är dom alltså borta och jag har inte en aning om vilka filmer det är... Den andra kameran funkar nappt heller, mitt i alltihopa stänger dne av sig själv men den drar inte in "objektivet"(har inte en aning om vad dte heter på kompaktkameror)och sen går det knappt att sätta på igen... Eller så blir skärmen helt randig i regnbågens alla färger helt plötsigt och ja... Plus att zoomen har fastnat, yey! :D -.-' Så våra kameror är aningen sönderfotade och jag väntar bara på att kunna skaffa en ny kamera på nåt vis... ;)
Så det blri tyvärr inga nya bilder från mig....
....så ni får överleva med en helt random "långtbakiarkivet" bild på Skorpan...



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0