Höjdhopperska

2011-11-19 @ 13:56:03 Träning Permalink

Läste precis Agnes inlägg och blev chockad över likheten mellan hennes och min träning, haha!
Jag hoppade också höjd idag, som förberedelse inför imorgon då klubben har OS och för att jag precis byggt klart mitt höjdhinder och ville testa det, hehe ;)
Det gick väldigt bra med Ella idag men så fort det blir över 50 cm så säger hon tvärnej, haha xD Fick henne inte över 55 cm en enda gång och jag testade MINST(helt seriöst)30 gånger. Jag begär inte att hon ska klara det, bara att hon ska försöka, så tänker jag alltid, men det gick bara inte och då fick det vara så, hon hoppade 50 med säkert 10 cm marginal så nog kan hon alltid ;) Så jag är riktigt nöjd för hon hoppade jättefint! :D
Fatta att Ella har gått från det här...

till att hoppa 50 cm utan problem. Helt sjukt! :D




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0