Hörrni!

2011-11-05 @ 21:03:00 Allmänt Permalink

Blev lite kritik på detta inlägg som Cissi skrev där hon svarade på kommentaren om hindret...
Jag håller med dig My, i vad du skrev. Iofs så har Cissi rätt i det hon skriver också, hindret det handlar om är så lättrivet att det är inte sant, vi kan få typ ryck på det här hindret ibland för att det bara ramlar hela tiden. Bommarna kunde helt klart vara längre, men som det skrevs så var vi helt enkelt inte medvetna om den lagen när hindret byggdes. Det som är så bra med det hindret är att det är absolut inte farligt att hoppa bara för att bommarna är korta, just för att kaninen hoppar över hindrestöden och inte mellan dom som man gör på de flesta andra hinder.
En kommentar som vi fick på det inlägget var att vi skulle ta den kritik vi fick i kommentarerna och inte komma med ursäkter... Dock uppfattar jag inte detta som ursäkter utan bara en enkel förklaring över varför hindret är som det är... Men det är MIN åsikt, right? :)
Alla är olika och tur är väl det... Du som skrev kommentaren om det här hindret, jag kan ju självklart inte ha en aning om hur du menade när du skrev kommentaren. Du kanske bara menade det som en hjälp helt enkelt, för att veta säkert att vi fått alla dessa lagar klart för oss... Sen finns det dom som faktiskt vill folk illa genom såna kommentarer, folk som vill vara taskiga. Nu såger jag inte att du är en sån, men håll med om, att sånt folk finns!
Tyvärr uppfattade jag din kommentar som lite halvelak, så kändes det för MIG, för MIG people, och jag är min egen person, huh? :D Alla uppfattar vi olika och jag och Cissi kanske uppfattade din kommentar på helt fel sätt, men det är ingen som går på mig för det, just eftersom att precis som alla ni får ha er egen åsikt - ja, då får vi också ha det!
Om det nu är så My, att du känner att vi på något vis klankar ner på dig genom det där inlägget, ja, då måste du säga till så ordnar vi det! Nu vet jag att Cissi inte menade något illa med det inlägget, men precis som vi kanske missuppfattade din kommentar så kan du ha missuppfattat inlägget som skrevs och då måste vi såklart få veta det om vi ska kunna ordna upp detta!
Jag menar, vi är alla(eller ja, dom flesta)i bloggvärlden... Och dom flesta som är i bloggvärlden vet att för att få bloggandet att funka, ja, då måste vi lyssna på varandra och respektera varandras åsikter, eller hur? Alla får ha sin egen åsikt och har rätt att få säga den också, MEN! Kan man inte uttrycka den på ett trevligt sätt, ja då kan man hålla tyst!(OBS den meningen var inte riktad mot My eller någon annan av er!)
Vi har samma mål, right? Alla vi som läser/skriver den här bloggen, vill ju att våra små dunbollar ska har det så bra som möjligt, och alla har olika åsikter om hur en kanin ska ha det för att må bra, punkt slut.
FRED, FOLKZ! :)








Kommentarer
Postat av: Agnes

Skit bra skriet Carro! :´) Rörd!

2011-11-06 @ 15:10:58
Bloggadress: http://kaninkompisarnasklubb.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0