Hötjuven....

2011-11-25 @ 20:19:38 Agnes inlägg Permalink

När jag tar ner hö från höskullen fyller jag en IKEA-kasse proppfull med hö. Och vanligstvis räcker den i ca en vecka.
Jag tog ner hö i söndag, men när jag kom ut i stallet i onsdags var hela påsen borta!
Jag fattade verkligen inte hur de hade kunnat äta upp en hel påse med hö på bara tre dagar!
Men idag kom det fram var höet tagit vägen....
Banditen hade slut på hö och då tog Malin kaninhöet istället för att hämta nytt hö åt Banditen!
Och för någon vecka sedan hade Glimt (hästen) fått fel höpåse och fått kaninernas hö istället....
Undra hur glad kaninerna var då..... ??

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0