Måste köpas in

2011-11-18 @ 08:28:35 Idas inlägg Permalink

Måste verkligen köpa in flera kompostgaller. Just nu har jag så pass att det räcker till två "mittimellan" rasthagar. Om jag hade fyra rasthagar så skulle jag hinna med dem mer. När jag tar ut dem efter skolan hinner jag max med två av kaninerna varje gång innan det blir mörkt (om jag har 1 rasthage alltså). Och hade jag fyra rasthagar skulle jag hinna med allihop på en gång efter skolan, så kompostgaller msåte köpas in : )
Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, kompostgaller är bra :) Har ni någon sorts nät ovanpå?

Jag har gjort som så att jag har 24 k-galler, och har gjort en jättehage. Men då jag inte ville ha in katter i hagarna eller lösa kaniner för den delen så satte jag kompostgaller som tak, funkar utmärkt! Dock lite opraktiskt vid in och utsläpp.

2011-11-19 @ 09:18:54
Bloggadress: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0