Min första hopptävling

2011-11-06 @ 12:14:44 Tävling Permalink

Det var när jag fick Tussan (2007) som jag började testa på kaninhoppning. 2009 fick vi Tingeling och Skorpan, och det var då som jag började träna på "allvar". Min första tävling ägde rum den 29/8-2010 i Sala (VmKH). Då jag bara hade två transportburar så kunde jag bara ta med mig två kaniner, så jag valde Tussan och Skorpan. Jag startade i Rak Mini där det var 3 starter (alltså bara en annan + oss X) Tussan gick på 0+1 och Skorpan på 0+0. Fick ett litet pris i form av en pokal då Skorpan kom tvåa, och sen startade jag min andra hopptävling 10/10-2010! :)

Var så himla kul att börja tävla, nya hinder, nya kompisar och att det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra! :D

Här är vi på min första tävling, mycket har förändrats sedan dess.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0