Molly rymmer!

2011-11-17 @ 17:27:29 Agnes inlägg Permalink

Hade kaninerna ute u boxen idag.
När jag skulle ta in dem i buren igen åker boxdörren upp lite grann.
Och det är precis tillräckligt för att Molly ska smita ut. Hon hade ingen sele eller någonting, så jag fick typ panik!
Och det var i Vons box, och då är det svår att inte få henne att hoppa ut genom stalldörren, och eftersom det är mörkt ute så ville jag inte jaga efter en kanin!
Molly började röra på sig, och jag står typ livrädd inne i boxen, men hon hoppar bara genom stallgången och upp i buren på andra sidan.
Jag andas ut! Pust! :P
När jag skulle fånga Hoppsan var jag dock mycketnoga med att stänga boxdörren.....

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag har alltid undrat en grej, bor Molly hos dig? Är Malin, (som jag antar, äger Molly) och du släkt på något vis, eftersom Molly bor hos dig/er?

:)

2011-11-18 @ 14:32:34
Bloggadress: http://kaninhopparen.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0