Randomness från oss...

2011-11-20 @ 20:56:15 Carolines inlägg Permalink

*Ida går nästan i ett snöre som hänger från vägg till vägg i ett rum*
Ida: Man kan ju dö på den här ju!!!
*Ida tar en jätteliten kaktus för att använda krukan som mall till rosetten*
Ida: Åååhhhh, vad söööööt!
Agnes: Ehm...Ida? Ehhh, den är död...!
*Ida gör ett tjut ifrån ett annat rum*
Vi: Vad är det?!
Jag: Hon hittade nog någon under sängen som var död!
Amanda: Det är typ som en grop här... En inbyggd toalett i stolen eller nåt?
*Jag reser mig och går mot snöret som hänger i rummet och ser det komma farande mot mig men hinner ducka precis i tid*
Jag: AAAAAAAH!!!! PUH, jag trodde mitt liv var över där för ett tag alltså!
Jag: Titta, där är en mask! Nej vänta, det var bara en pinne...
Haha, det var det jag kunde komma på för stunden av allt random vi sagt idag, mer kommer ;D
Vi är inte normala, så är det bara, punkt sluuut!
Agnes när hon är heeelt normal :D



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0