Så att alla vet...

2011-11-10 @ 08:10:34 Idas inlägg Permalink

...så har det blivit något knas med min andra blogg (druttssonpruttsson). Jag skulle ta bort smilisarna till bloggen och jag vet inte om jag råkade ta bort fel kod eller nåt sånt men någonting hände. En tjej på ifokus upptäckte sedan att det saknades en kod, förmodligen den jag råkade ta bort. Då löste det sig tack och lov och allt såg ut som vanligt igen. Men så helt plötsligt blev allt fel igen så nu är iprincip allt förstört :S Ingen på ifokus såg något fel heller så vi vet inte vad som hänt. Väntar nu på svar från support, så får se ifall dem kan göra något, annars får jag återställa bloggen och göra om allt eller starta en ny blogg. Eller kanske gå tillbaka till bloggplatsen?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0