Blir nog bäst så

2011-10-05 @ 12:29:25 Idas inlägg Permalink

Som ni säkert läst så har ju Polly börjar bli ännu värre på att bita på gallret. Hon rycker så mycket så man är nästan rädd att hon ska göra sig illa :S Hon har t.om väckt oss kl 05.00 p.g.a det...

 

Ibörjan trodde jag att det var för att hon var hungrig eller att hon var rastlös. Men hon gör detta trots att hon nyss t ex fått foder och nyss varit ute i rasthagen. Det har helt enkelt blivit en ovana.

 

Pratade med hennes upf på DV förut och vi kom fram till att det nog skulle bli bättre om hon flyttade ut i ladugården.

: )

Jag var rädd för att eftersom hon bott inomhus i två månader nu att hon inte hade den rätta pälsen, det skulle bli för kallt för henne. Men henne upf säger att om hon flyttar ut innan kallgraderna kommer så ska det inte vara någon fara. Det som är underbart med det också är att då får hon vinterpäls och då kan iv tävla i vinter! :D Så på Söndag flyttar hon förmodligen in i ladugården, jag ska även lägga in tjockt med halm så att hon inte ska frysa.

 

Vädret ser även ut att vara bra i helgen, inte för kallt.

Jag hoppas verkligen det här blir bra, håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Stina :3

Vart är Bildbomben ni lovade ? ;D

2011-10-05 @ 13:23:51
Bloggadress: http://ztinan.blogspot.com/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0