Finns inga ord, är så stolt :')

2011-10-08 @ 16:53:01 Tävling Permalink

Har precis kommit hem från tävlingen, haha, kommer säkert att skriva jättemycket stavfel i detta inlägg för mina fingrar är helt stela av köld, kan knappt trycka på tangenterna xD
Iaf så säger rubriken allt, är så stolt öveer min kanin! :D Det var VERKLIGEN min och Idas dag idag då det gick så äckligt bra för oss båda, men Ida får berätta sina resultat själv sen :)
Jag startade som nr 26 och vi var hela 35 startande i klassen... Vi börjar vår runda fint genom att hon svänger och zoomar förbi första hindret men jag ger mig inte och tänker att nu ska hon över! Backar henne och sen hon hoppar bara såååå fint och jag blev så galet glad när vi helt plötsligt var vi målhindret och kommit igenom hela banan felfritt!!!! :D :D :D Så gick vi till final och det var jag som klantade det helt, hon kom lite snett på första hindret men jag tänkte att hon klarar det nog ändå men hon hade helt enkelt inte tillräckligt med fart och petade alltså på första hindret men kom sen jättefint på alla andra och vi slutade - 0+1!!!! :D Vi slutade som nr 13 av 35 startande, helt sjukt bra!! Det var 9 som blev placerade men vad gör det, är inte ett dugg besviken över att vi inte fick pinne, jag menar, kan an vara annat än glad när det gick såhär bra? Haha, det var lite kul dessutom för hon hade skönaste hoppstilen, hon lixom drog upp bakbenen till frambenen, haha, ni ska få se filmen sen... Hon var dessutom hööögt över hidrena och Ida berättade efteråt att domarna satt och skrattade(på ett snällt sätt, dom tyckte det var typ coolt eller nåt!)åt hennes hoppstil och sa "Kolla så hon hoppar!" Haha :D Längtar jättejättemycket till nästa Rak Lätt nu, vi satsar helt klart på pinne då(man satsar väl alltid på pinne? Hehe!)
Ida, om du ser detw här, logga in på msn så kan vi snacka om hur vi ska skicka över filmerna på Ella :)
Ps: Blogg.se är riktigt knasigt för mig, var tvungen att typ tvångsstängaav(om man nu kan säga så XD) hela datorn och då hade jag inte publicerat det här inlägget, staratade upp datorn igen och gick in på blogg.se och inlägget fanns inte i utkast, orkade inte skriva om det men gick in nu för att göra det och då låg inlägget helt plötsligt i utkast? Knas, aja, publicerar detta ändå men så ni vet så skrev jag det här precis när jag kommit hem :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0