Hinner inte!

2011-10-04 @ 22:05:27 Carolines inlägg Permalink

Just nu känner jag att jag inte hinner blogga :( Jag tycker man känner sig rätt så pressad av att ha en blogg med flera andra eftersom att vi sagt att vi ska göra si och så mång ainlägg per dag osv, men jag har så svårt att hinna, särskilt nu med t ex min mammas konstiga jobbtider då hon jobbar 14.00 till 23.30 ungefär, dte blri så jobbigt eftersom att t ex läxorna tar mycket längre tid om dte är något jag inte fattar...Dissar min pappa lite nu men han är inte ås mycket till hjälp, och min brorsa kan inte tyska(vilket oftast är det vi har läxa i som jag behöver hjälp med!)så det blir rätt svårt för honom... Plus att jag inte vill låta bloggen styra allt annat jag vill göra, så jag går in här och bloggar när jag har tid helt enkelt och så ses vi då, haha ;)
Som det här med arkivbilder t ex... Jag använder nästan bara arkivbilder just nu men jag hinner inte ladda upp något nu... x(



Kommentarer
Postat av: Johanna

Så vacker färg!

2011-10-04 @ 23:03:13
Bloggadress: http://viciousme-hogge.blogspot.com/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0