Höjdträning ^^

2011-10-01 @ 21:39:01 Träning Permalink

Tränade höjd idag med Tingeling och Skorpan :)

Mitt höjdhinder är som högst 55 cm (måste bygga ett nytt snart :/)

 

Tingeling klarade ända upp till 50 bra, sen började hon riva på 55... efter att hon klarat det två-tre gånger fick hon en pause medans jag hoppade med Skorpan. Sen tog jag ut henne igen och då klarade hon 55 galant många gånger! :)

Sen hoppade även pappa med henne, haha! X) Han hoppade 30 cm med Tingeling och igentligen så skulle han bara köra en gång men han tyckte det var så roligt så han hoppade med henne en gång till! :D

 

Skorpan klarade ända upp till 55 cm på första försöket! :O Måste vara nytt rekord för henne, duktig =)


Skorpan på ett gammalt OS, här hoppar hon mitt höjdhinder på nivån ca 45 cm :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0