Inte Inte

2011-10-18 @ 10:47:26 Cissis inlägg Permalink

Jag har inte bloggat på länge nu jag har haft fullt upp med alla hästar och sen så har vi ju fått låna två av dellys syskon min morfrs hund syskon XD
Så nu har jag fullt upp hemma sköta hand om alla hästar och hundarna men så fort som jag får tid över ska jag försöka blogga men förvänta er inte att jag ska blogga varje dag men det kanke ommer att bli så medans det inte kommer att bli så :)
Men nu så har vi lunc och sen håltimme så vi kan säga att jag Caroline och Ida har rast i 2.30 min så det är ju ganska lyx vet ej vad jag ska göra :)
Gammal bild på Ida sen i somras på stallet :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0