Snygga ovisade bilder på Skorpan!

2011-10-02 @ 21:26:11 Idas inlägg Permalink

Hos Agnes finns en hel mapp med snygga ovisade bilder (som jag själv heller knappt har sett,haha) som jag inte lyckats fått ännu då mitt USB är fullt :/ Men dom här söta bilderna på Skorpan hittade jag nu! :)
Så fina ögon hon hade på den här bilden :´)
Fin bild *host* X)
Minns att vi på den här träningen tränade inför Strömsholm 2011! :) Alla bilderna är från framhoppningen på träningen.
Ehh... HAHA
"Agnes, du får komma hit oftare och fota med eran systemkamera!"
Skulle bla behöva lite snygga bilder på Polly till den nya headern vi ska göra snart (a)

Kommentarer
Postat av: sara

gullig!

2011-10-09 @ 13:29:32
Bloggadress: http://kaninernas.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0