Rymmaren P

2011-10-25 @ 18:56:34 Idas inlägg Permalink

Pollys rasthage är 7-8 kompostgaller på högkant och ett kompostgaller på lågkant (för att man ska kunna gå in). Där det är lågkant brukar jag lägga över en matta så att hon inte skulle få för sig att hoppa ut.

 

Men vad ser jag då när jag står i ladugården? En kanin vid namn Polly som sitter utanför rasthagen X)

Jag sätter mig brevid henne, hon kommer fram och nosar, jag tar tag i henne, hon sprattlar som en tok men sen är hon inne i rasthagen till slut. Tur att jag såg henne, inte kul med en lös kanin på gården...

 

Sen satt jag inne hos henne ett tag då jag trodde att det var uppmärksamhet som saknades eftersom att vi alla var inne i ladugården (hon är väldigt kelsjuk) men icke sa nicke, hon tog sats och hoppade igen. Som tur var fick jag tag i henne när hon satte sig på mattan i farten, men det var nära.

 

Busen, nu måste matte bygga om rasthagen...

=)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0