Snart är det vinter igen :(

2011-10-04 @ 10:58:46 Carolines inlägg Permalink

Jag längtar VERKLIGEN inte till vintern... Alla som har kaniner som bor utomhus förstår nog hu jag menar... Man måste byta vatten till kaninen typ minst fyra gånger per dag för det fryser, det är jättejobbigt att gå ut till kaninen överhuvudtaget för att det är iskallt... Ja usch, är det bara jag som verkligen inte vill ha vinter??
Har jag visat den här bilden förut? xD Aja, titta iaf, grönt gräs, solen lyser... Vill ha mer sommar :(



Kommentarer
Postat av: Johanna/Hogge

Om du har vatten i skål kan du lägga i en liten boll och om du har flaska kan du sätta på en sån där flaskvärmare så fryser inte vattnet! :)

2011-10-04 @ 22:29:55
Bloggadress: http://viciousme-hogge.blogspot.com/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0