Vinterboende

2011-10-16 @ 22:28:55 Carolines inlägg Permalink

Har varit väldigt segt med inlägg från mig de senaste dagarna, men har helt enkelt inte haft lust att blogga och då blir det bara massa tråkinlägg och att blogga ska ju vara något kul och man ska inte känna sig tvingad att gå in och göra det tycker jag :) Sen har jag inte riktigt haft tid heller men det var en annan femma, haha ;) Imorgon tänkt ejag försöka hinna att göra en liten videoblogg där jag visar Ellas vinterboende(dock är det bara själva buren som är klar, har en massa saker jag ska försöka fixa med altanen sen!), buren är jättegrym eftersom att min pappa har mixtrar länge med den och fixat en massa coola finesser, haha :D Så vi får se om jag hinner med det, ska iaf försöka få upp filmen så snart som möjligt :)
Ang buren som vi beställde, som det blev så mycket strul med... Vi fick tyvärr aldrig hem den men betalade istället bara halva priset för den bur vi har nu... Så en bur för  ca 400, det är inte så pjåkigt ändå, eller hur? :) Finns en till positiv sak och det är att vi slipper bygga en ny bur till sommaren sen :)
Det var en sån här bur det skulle vara men så blev det inte...





Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0