Gästbloggning #2

2011-09-06 @ 20:17:00 Carolines inlägg Permalink

Hej! Jag heter Nadja och jag är 14 år.
Jag har tränat kaninhoppning i ca 4 år, Och just nu tränar jag med Mina 
Killar, Mando diao, Elvis och Coccos. Jag bor på Åland, så har inte 
tävlat så mycket, vi har bara 3 tävlingar och 2 'stora cuper' här och 
man kan inte klassa upp sig. men det är okej endå, hoppar Svår klass 
hemma. ;)
Förutom att vara med kaninerna så fotograferar jag, spelar volleyboll, 
är med kompisar och simmar.

Min blogg: http://smasotaniner.blogspot.com
Här är lite bilder på mina ninisar:






Tack för att du ville gästblogga här hos oss Nadja! :)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0